Veda..



Tam "toplandım" derken...

Varlığınla sevinirken....

Yine bölündüm...

Yine darmadağın oldum!

İçime birşey battı...

Sanırım adına "acı" diyorlar...

İçime birşey battı

Sanırım adına "ayrılık" diyorlar!


Her veda yerinde ardında bırakıp gittiğin yıldızlar

Sen benden uzaklaştıkça cılızlaşarak sönüyor.

Giderek kan kaybediyor yaşam damarlarım

Ve bir ölü ağırlığında geçiyor zamanlarım...

Gün geçtikçe güçsüzleşiyor

Kalkanlarımı kaldıramıyorum.

Şimdi hem savunmasızım

Hem yaralıyım, hem de sensiz..

Biliyorum;

Tüm herşeye alıştıgım gibi buna da alışacagım.

Giderek sıradanlaşacagım ve,

Acıma dair hiçbir şey hatırlamayacagım.

"Allah kavuştursun" diyenlere şaşıracagım... çünkü;

Bırakıp gittiğini bile hatırlamayacagım.



*
kAJUM.. FISTIĞIM... Zuzu'M... İki açık deniz kaptanı olsaydık, kuşkusuz koskoca okyanusta mutlaka burun buruna gelir o inatla birbirimizin üzerine sürerdik koca gemileri..... onca insanın hayatını hiçe sayarak... sadece bir inat uğruna... tutkunu olduğumuz şeylere kavuşmak adına..

Yorumlar