Yeni bir yıl

Yo yoo hiç şikayetçi değilim, Gayet iyi davrandı bana. Gerçekten! Başlarda biraz canımı sıksa da, üzse de , ağlatsa da zaman zaman Sonradan kendini düzeltti.. Lakin hayat böyle. Tahterevalli gibi... bir aşağı bir yukarı... havalardayken bir anda kendinizi yerde buluveriyorsunuz. Bazen her şey üst üste geliyor sözleşmişler gibi. Hangi biriyle uğraşacağını şaşırıyor insan. Her şey ters gidiyor. Her bi taraftan darbe alınca e kendine gelemiyor insan ve zaman geçip gidiyor. Zaman ne çabuk geçip gidiyor değil mi? Çocukluğumda böyle değildi sanki. Şimdi bi bakıyorsun hafta sonu, bi bakıyorsun ay sonu gelmiş.. Allah için var ya; hep şükretttim.. Hiç bi şeyin fazlasını istemedim ondan. Çok sıkıntı çektim ama az ile yetinmeyi bildim. Şuyum olsun, buyum olsun... şu da olsun hiç demedim. Herkesin var benim neden yok da demedim, elimdekiyle yetinmesini bildim. Eşim, çocuklarım ve ailem ve tabii ki ben de sağlıklı olduğum için, ve hala böylesi kötü bir zamanda hala yaşayabildiğimiz, sağ kalabildiğimiz için şükrettim... şükrediyorum... Güzel geçindik diyebilirim... Yani bana, bize iyi davrandı. Ama başkalarına yaptıklarından, gösterdiklerinden şikayetçiyim. Ben öyle bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın diyenlerden değilim. Yaptıklarının cezasını çekmeli evet. Miladı doldu.. Gitmesinden yanayım. Gitsin yani.. Yeni gelecek olandan oldukça umutluyum. Herkes umutlu. Herkesin beklentileri var. Yapılacak halledilecek yarım kalmış iş çok... Dosya kabarık. Kadına şiddet.. atanamayan öğretmenler.. emekli maaşları, depremde evsiz kalan insanlar.. bi yığın işşiz... terör... ohooo!! Baksın işte.. neler yapılması gerekiyorsa yapsın halletsin. Öyle yan gelip yatmak yok. Ondan çok şey bekleyen umut dolu insanlar var. Benim de beklentilerim var tabii. Öyle çok para falan değil.. Para da lazım tabii ama gerekli oldugu kadar. Kimseye muhtaç olmayacak kadar. Başımızı sokacak bahçeli bi evimiz olsun yeter. Oğlum güzel bi üniversiteye yerleşsin.. kızım kpss,yi kazanarak güzel bi atama olsun. Ve en önemlisi hayatımızda bolca sağlık olsun. İnsan; yürüdüğü yol ve o yolda yürürken gördükleri kadar konuşmalıymış.. Ben de öyle yaptım. Gördüklerimden fazlasını anlatamazdım zaten. İnşallah daha da yürüyeceğim ve gördüklerimi anlatacağım. Güle güle 2011... yolun açık olsun... Tüm beklentilerimizin gerçekleşeceği bir yıl diliyorum hepimize... fotoğraf/ 2che

Yorumlar